Joehoe!!!!!!!!!!! ik mag een trotse mama worden van een zoon of dochter. ik ben nog maar 7 weken, en heb afgelopen week mijn echo gehad. alleen het hartje was te zien, en over 4 weken mag ik weer een echo maken. ik weet dat tussen die tijd dat 'boontje' een prachtig mooi kindje word. het lijkt me leuk om mensen te leren kennen die ongeveer net in dezelfde periode zitten. groeten
hee meid !! welkom! we lopen ongeveer tegelijk! ik ben nu 6wkn+1d. ik heb volgende week de echo! veel plezier hier! liefs sxx
@ happy; nee, niet echt.. alleen ontzettend moe en pijnlijke borsten grr.. owja en sinds vandaag 'vlinder' in mn buik.. jij? liefs xx
@ honeyy; hihi dat is een leuk gezegd; vlinder in je buik ja ik ben inderdaad ook erg moe, en vaak niet te genieten (vind mijn vriend niet altijd leuk, maar gaat er heel goed mee om) spannend he, die echo! dan kan je het hartje zien kloppen. laat me weten hoe het sowieso was gegaan!!!! XXX liefs
@happy; hahah ja vriendlief is ook de *** en zelfs mn ouders grr.. (A) die weten nog van niks.. bij jou wel? liefs xx