Mag ik me ook even voorstellen? Ben Miranda, 40 jaar jong, gelukkig getrouwd en een schat van een zoon van 8. In 2006 een EUG gehad (als manlief 5 min. later 112 had gebeld had ik niet meer geleefd) en in 2007, ja exact een jaar erna, weer een EUG. Toen waren we er helemaal klaar mee. Ik wilde helemaal nog afscheid nemen van mijn gezin (als je 2x de dood voor ogen heb gehad krijg je toch wel een andere kijk op het leven) dus mijn wens van gezinsuitbreiding ging niet door. Maar ja in 2008 toch maar eens nagedacht over IVF. In sept. 2008 daarmee begonnen. Na 2 behandelingen en 8 terugplaatsingen geen positieve test. De hoop was verdwenen maar we wilde toch nog voor de 3e behandeling gaan. Ik wilde het gevoel krijgen dat we er alles, maar dan ook echt alles aan gedaan hadden. 30 mei heb ik een tp gehad (zitten er nu nog 4 in de vriezer) en tot op de dag van vandaag nog geen rode duiveltjes. Het liefst wil ik gaan testen maar ja je leest zulke verschillende verhalen wanneer je dat het beste kunt doen. Dus kiezen nog even op elkaar en dan hopen op een positieve test.
Hoi Miranda, Welkom! Vervelend allemaal zeg! Hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben! Groetjes, Linda