Jullie kennen me misschien niet meer maar ik ben zwendy die verleden jaar op het forum zat met een tweelingenzwangerschap. Ik ben niet meer op het forum gekomen door een heel verdrietige situatie, ik ben nl ons tiebeke op 33 weken verloren in mn buik. Heb dan nog gelopen tot 36 weken voor ons seppeke te laten aansterken, wat uiteraard een hele zware periode was. Ons seppeke is prematuur geboren en heeft al oneindig veel in het ziekenhuis gelegen. ikzelf was ook niet opperbest, heb nl ons tiebeke niet meer mogen zien( was te lelijk zeiden ze) ik kan me daar niet overzetten ik moest ons tiebeke bij ons geiest hebben maar het was niet mogelijk zeiden ze. had nl nog 3 weken dood in mn buik doorgebracht. is 3 weken geweest van iedere dag naar het ziekenhuis voor bloedafname en echo's. tot ze geen aders meer overhadden was nl echt gevaarlijk voor seppeke en mij. Nu zijn we op de dag dat ons tiebeke gestorven is nl 28 mei te weten gekomen dat ons seppeke een speelkameraadje verwacht, raar maar ik voelde me direct een stuk beter. was juist of ons engeltje een boodschap doorstuurde. Dus jullie mogen me terug vaker op het forum verwachten. groetjes wendy
na veel verdriet te hebben gehad van jullie tiebeke is er nu een kleine licht puntje in jullie leven gekomen gefeliciteerd meis en geniet er van hoor jullie hebben dit echt verdient
Pfff wat heftige tijd achter de rug zeg.Van harte gefeliciteerd en hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van je zwangerschap!
hoi, gisteren voor de eerste maal naar gyn geweest. het eerste wat ik zag was dat mooie kloppende hartje, ook is er van deze keer maar een baby aanwezig. de bevalling zou voor rond 5 feb zijn. doordat ik nog altijd op de ziekte stond door zware depressie ivm tiebeke laat ze me gans de zwangerschap thuis, dat ik genoeg kan genieten en rusten zegt ze. Hopelijk doet de adviseur niet moeilijk, rare vent. vroeg achter 2 maanden ben je da nu nog niet vergeten. nee zal het nooit vergeten. ik zie mn nieuwe zwangerschap als een teken van ons engeltje aangezien we het hebben geweten op juist de dag dat tiebeke een jaar gestorven was in mn buik. Moet wel zeggen ik voel me niet zwanger zoals de eerste keer. wel s'avonds borstpijn maar anders niets. dat doet me twijfelen. groetjes wendy