Hallo allemaal!! Ik zal me even voorstellen.. Ik ben een aanstaande jonge moeder van 20 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje. Ik zit waarschijnlijk op 5 a 6 weekjes nu, maar de volgende echo zal uitkomst moeten geven.. Ik ben nog geen fanatieke forumster, maar vanaf hier zag het er allemaal gezellig uit dus moet daar zeker verandering in gaan komen. Even kort maar krachtig voorgesteld, maar we leren elkaar vast wat beter kennen op het forum. Tot spreeks, Mommy89
Van harte gefeliciteerd. En nog niet zo actief, geen zorgen dat komt wel. Het werkt super verslavend.
Hii ladies! Hartstikke bedankt voor het warme welkom en de felicitaties, echt top! En nog even @ 1ste wondertje: haha idd verslavend! Mommy89
Hallo Mommy89!! Welkom en ontzettend gefeliciteerd!! Ook hier een 20 jarige aanstaande mama! Zoals ik zag ben jij ook in februari uitgerekend! Kom je met ons meekletsen in het bevallingslijstforum?? "Februari 2011 mama's!" Allemaal aanstaande mama's die in februari zijn uitgerekend!! Wie weet tot snel! Liefs!!