Ik ben sinds een jaar gestopt met de pil. Ik was toen 29 jaar en mijn man en ik waren helemaal klaar voor kindjes. Net of het zo heeft moeten zijn, kwamen er er na 1 week achter dat mijn man teelbalkanker had. Bal verwijderd, allerlei nare bestralingen en de mededeling dat we tot juni dit jaar!! geen kindjes mochten maken vanwege het risico op een aangeboren afwijkingen door al die bestralingstroep. Altijd een cycles gehad van 29 dagen, netjes elke maand op de dag bijna op het uur af ongesteld. Sinds juni zijn we aan het klussen. 2maanden een teleurstelling gehad. Op de dag van ovulatie geklust maar helaas. Nu wederom geklust op 1,2,4,en 6 augustus ( de 5e zou ik mijn eisprong hebben). Ik zou de 20e ongesteld moeten worden, nix. De 21e dan ( vandaag) weer nix. Ik voel me al een week naar ( hoofdpijn, misselijk ( de hele dag), zere borsten, kan bijna niet op mijn buik liggen) Stijfe tepels, overal pukkels in mijn gezicht. Boeren en scheten laten de hele dag, maagzuur, darmen in de war. Veel plassen ( vooral s'avonds) Zere onderrug en als ik de urine opvang zie ik wat witte deeltjes in de urine. Ik heb al wat testen gedaan maar alles negatief ( wordt er gek van) We willen zo dolgraag zwanger worden na al die ellende van afgelopen jaar en ik snap er nu nix meer van. Houdt mijn lichaam me voor de gek?
He Gina1212 Welkom hier op het forum! Je hebt een pittig jaar achter de rug zo te lezen. Wat fijn datjullie nu ook mogen gaan voor een kleintje. Ik hoop met je mee dat je zwanger bent, want je lichaam geeft wel heel veel signalen af. Zelf heb ik nog geen ervaring met dit soort verschijnselen en ik kan je dus nog niet echt op weg helpen. Er zijn hier wel heel veel forums waar je je verhaal ook nog kwijt kunt tussen meiden die hier ook mee worstelen. Zonnige groet, Blue Eyes
Welkom! Wat een moeilijk jaar moeten jullie hebben gehad... Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent nu of dat je het iig gauw wordt!
Welkom! Als ik je verhaal zo lees vind ik het moeilijk inschatten of je idd zwanger bent of niet. Jullie willen het natuurlijk heel graag en je kan je zelf ook allerlei dingen gaan verbeelden natuurlijk. Het is en blijft een feit dat een positieve zwangerschaptest gewoon het meeste zegt en niet alle kwaaltjes erom heen! Als je menstruatie uitblijft en de testen blijven negatief zou ik gewoon eens naar huisarts gaan en het verhaal uitleggen. Ik hoop voor jullie - zeker gezien het turbulente jaar - dat jullie snel zwanger zijn!! En je kan wel degelijk zwanger raken als je man zaadbalkanker heeft gehad, 1 bal verwijderd is en bestralingen heeft ondergaan. Mijn man heeft ook zaadbalkanker gehad en ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje!
Wow jullie hebben een flink bewogen jaar achter de rug... Ik hoop dat jullie snel een wonder gegund mag zijn en je snel duidelijkheid hebt!