Hallo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door krissy, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissy

krissy Nieuw lid

17 nov 2006
    4
    0
    0
    Communicatie Medewerker
    Hendrik Ido Ambacht
    Hallo allemaal, ik ben nieuw op de site. Ik heb al wel héél vaak gekeken op de site om erachter te komen of mijn 'symptomen' zwangerschapssymptomen zouden kunnen zijn..
    Ik blijf onzeker! Gister en vandaag 3 testen gedaan die een héél vaag dun streepje geven. Een bevriende huisarts begon me al te feliciteren maar ik durfde het niet te geloven. Vanochtend begon ik te vloeien.... wat betekent dit allemaal?

Maar nu vergeet ik me bijna voor te stellen. Ik ben Kristel, 27 jaar oud en sinds 2 maanden 'bezig'.
    Ben dus erg onzeker over alle klachtjes en pijntjes, maar hopelijk vind ik op dit forum zekerheid!

Hopelijk tot forums,
    Groetjes,

Kristel

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Kristel welkom. Ik kan je geen zekerheid geven maar ik ben bang als ik dit zo lees dat je ongi misschien toch door zet. Maar als je echt over tijd ben en de streepjes zijn duidelijk dan kan het wel zijn dat je gewoon een beetje bloed verliest, en dat je zwanger ben. Misschien ook goed om maandag een afspraak te maken voor het ziekenhuis. Ik zal duimen voor je dat je zwanger ben. Liefs Jolie

3. krissy

krissy Nieuw lid

17 nov 2006
    4
    0
    0
    Communicatie Medewerker
    Hendrik Ido Ambacht
    Hey Jolie,

Bedankt voor je antwoord! Ik ga er maar vanuit dat mijn ongesteldheid is doorgebroken dan kan het ook niet zo tegenvallen...
    Als ik de rest van de zwangerschapssymtomen blijf houden (héle grote pijnlijke borsten, grote tepels, opgezette buik) en het vloeien slaat niet om naar bloeden, dan ga ik maandag inderdaad naar de dokter!

Zo, ik zie dat jullie al even bezig zijn. Wat naar dat het zo lang duurt. Ik zal duimen dat het deze ronde wel is gelukt!

Groetjes,
    Kristel

4. kim en maikel

kim en maikel Bekend lid

19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    welkom hier en heel veel succes met alles.
    xxx kim

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hey Kristel, welkom hier en suc6!

Deel Deze Pagina