Hallo, Mij even voorstellen! Ik ben Veer (bijnaam, we willen namelijk dat nog niemand weet de we bezig zijn) 29 jaar oud. In juni van dit jaar zijn we in het huwelijksbootje gestapt. Naar een goed gesprek ben ik in augustus gestopt met het slikken van de pil. We krijgen rondom ons heen al verschillende vragen!!!! En wanneer ik me al een keer niet zo lekker voel dan krijg je verschillende opmerkingen... tja dan doe ik net of dat mijn neus bloed. Nadat ik in augustus ben gestopt ben ik nog ongi geworden in de stopweek en nu ben ik nog aan het wachten op de eerstvolgende ongi. Dit kan tot een 1/2 jaar duren. Dit hoop ik toch van niet dat dit zolang gaat duren...... Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.... Tot snel......
Gek gevoel he dat je zoooo blij kunt worden van je ongi (ongesteldheid) Had ik ook hoor! En nu kan ik het wel wegkijken. Veel voorspoed gewenst
Welkom meis, Hopelijk wordt je snel weer ongi en krijg je een mooie regelmatige cyclus en ben je snel zwanger Nog gefeliciteerd met je huwelijk trouwens