Hallo iedereen! Ik lees nu zo'n twee weekjes mee hier op het forum en vond het nu toch tijd worden om me aan te melden. Twee weken geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, een grote verrassing voor mij en mijn vriend. Hoewel ik een sterke kinderwens had, waren we niet actief 'aan de slag' voor een kindje. Hoewel dit kleintje onverwachts komt, komt hij/zij dus zeker niet ongewenst! Ik ben ongeveer 7 weken zwanger, maar precies weten we het nog niet. Ik lees veel informatie op internet, handige tips, info over van alles en nog wat en welke stappen te ondernemen. Soms heb ik het gevoel dat het me soms allemaal overweldigd, en ben ik bang dat ik iets belangrijks vergeet, hebben anderen dit ook. Een soort onzekerheid? Niet zozeer over het moederschap/ ouderschap, maar meer over alles wat daar om heen gebeurd (aankopen doen, afspraken maken, dingen regelen enz enz.) Ik zal zeker nog veel meelezen hier op het forum, en waarschijnlijk ook wel heel wat vragen gaan stellen! Tot ziens op het forum! Groetjes, novA
Welkom! en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! ja dat had ik in het begin ook hoor... alle info die je dan krijgt is zo overweldigend!