Hai allemaal, Ben wendy 33 jaar oud en mijn vriend en ik willen ons 1e kindje en zijn sinds 3 maanden bezig met zwanger worden. Ik heb een regelmatige cyclus maar kan tot nu toe mijn ovulatie niet ontdekken met behulp van testjes dus ik ben een beetje in de war. Ik wil maar uitgaan van mijn gevoel en vrijen op de dagen die mij juist lijken en dan maar zien. Ik hoop veel tips op te doen en veel te lezen op dit forum. Groetjes!
Ik zie hier nu je bericht. Heb je al eens geprobeerd om 2 keer per dag te testen? Het schijnt dat de piek bij sommige vrouwen korter is..
Ik ben sinds een maand begonnen met het opnemen van mijn temperatuur, omdat ik die gekke eisprong ook niet kan ontdekken. Als je een paar maanden je temperatuur opneemt, krijg je een beter inzicht in je lichaam.
He Wendy, Herkenbaar verhaal! Wij zijn ook net 3 maanden 'bezig' voor onze eerste kleine en ook ik kan geen ei spotten, pfff! ZO irritant...dus we nemen het maar ruim zeg maar, hoop dat ik wat meer regelmaat ga krijgen! Jij bijna aan het eind evan je cyclus zie ik, hoe voel je je? wat denk je? spannend!!