Hallo allemaal, Ik ben 28 jaar en hoop samen met mijn vriend binnenkort zwanger te raken. We zijn in november begonnen en gaan nu voor de 3e ronde. De eerste 2x op goed geluk, geen resultaat. En nu de 3e keer zijn wij toch wel benieuwd naar wanneer mijn eisprong is. Ik voel namelijk niets..... Nu maakt die test me ook weer wat onzeker omdat het streepje alleen maar lichter word. Ik ben gaan testen op dag 11 vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Vrijdag 7 januari dus. Ik heb een vaste cyclus van 28 dagen. De eerste dag van mijn laatste menstruatie: 28 december ovulatietest: vanaf 7 januari (test licht/controle donkere streep) beetje vruchtbaar: 8 januari (test iets lichter/controle donkere str) vruchtbaar: 9 januari (test nog lichter/controle donkere streep) erg vruchtbaar: 10 januari (test wit/controle donkere streep) eisprong: 11 januari Mijn eisprong kan toch nooit zo vroeg zijn? Ik test nog even door maar volgens de sites is morgen mijn eisprong. Dan is mijn piek toch al geweest? Heeft iemand hier ervaring mee? Of het zelfde meegemaakt? Alvast bedankt!!!