Hoi allemaal, Ik ben dus dramaqueentje en heb me nu toch maar geregistreerd. Ik lees al een hele poos mee, maar gisterenavond hebben vriendlief en ik afgesproken dat we dit jaar gaan proberen zwanger te worden. Misschien nog niet meteen, omdat ik eerst foliumzuur wil gaan slikken, maar dus wel dit jaar. Mocht het lukken, dan gaat er een diepgekoesterde wens in vervulling. Overigens wil ik graag uitleggen waarom ik een dramaqueentje ben: ik heb moeite met het loslaten van de controle. Bij een evt zwangerschap raak ik die dus kwijt, en dat levert nu al "zul je net zien dat ik die kwaal of complicatie krijg" momenten op. Zeker omdat ik aardig wat overgewicht heb en de risico's dan groter zijn... Gelukkig ben ik maar een dramaqueentje, want ondanks mijn angsten wil ik er wel voor gaan en ga ik het niet uit de weg. Ik wil iedereen even groeten en wie weet lezen we veel van elkaar!
Welkom op de site ben ook nog maar net bezig en ik herken je verhaal wel een beetje. Je moet het een soort uit hande geven en maar afwachten of en hoe snel het gaat lukken zelf ben ik inderdaat ook het foliumzuur, heel veel plezier leuk om te lezen meiden die in het zelfde schuitje zitten groetjes han