alohaa lotgenoten

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door babymommy, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymommy

babymommy Lid

28 jan 2011
    31
    0
    0
    Student
    ik zie nu ook dat ik mijn vorige forum UITGEREKEND MAAR GEEN WEEEN verkeerd heb geplaats haha sorry hiervoor

ik zal mijn eigen toch nog even voorstellen;

Mijn Naam is Nadia en ik ben 19 jaar,en dit is mijn eerste zwangerschap.
    Ik ben 28 januari uitgerekend en dus nu 1 dag overtijd..
    En zoals jullie al hebben gelezen heb ik nog nergens last van alleen wat verliezen van vocht en harde buiken en een veel bewegend kindje..
    ik heb geen zwangerschapskwaaltjes gehad in mijn zwangerschap alleen de aambeien ..!! maar die had ik er ook al ervoor maar nu met mij zwangerschap word het steeds erger en komen ze vaker terug!
    ben wel zeer zenuwachtig voor me bevalling
    ik hoop dat ik op een natuurlijke manier mag bevallen en god met mij en de pijn is:D
    euhmm jaa verders weet ik niet wat ik moet vertellen aleen dat ik niet meer kan wachtenn hehe ben het nu wel een beetje zat .. alles staat al klaar voor me kleine jongentje .. alleen nu nog even wachten tot hij eruit wilt komen .. ik hoop dat dit vanzelf gebeurd want ingeleid worden wil ik niet heb het namelijk bij me mams gezien en heb gezien dat ze heel veel pijn had en ze had verteld dat het geen pretje was dus daar zie ik dus tegenop maar als het echt moet .. dan tjaa geen keuze en dan moet het maar..
    ik wens iedereen die op dit moment zwanger is en zwanger wilt worden veel suc6 en een fijne zwangerschap :D

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    wat spannend!
    ik hoop dat alles goed mag gaan!

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009