ik ben een moeder van 3 kinderen ben 36 jaar en mijn kinderen zijn 18 16 en 6 mijn oudste heeft een zoontje van anderhalf wat inhoud dat ik al oma ben toen ik er laatst bij ee echo van de bovenbuik er achter kwam dat het spiraal niet goed zat heb ik het spiraal laten verwijderen en wou overstappen na de pil , maar die pil ligt dus al bijna de hele maand in de douche mijn vriend en ik willen heel erg graag een babietje hebben en ondanks dat ik al oma ben laat ik me er niet van weerhouden
Hoi hoi, Welkom op het forum en als jullie graag een kindje willen moeten jullie er gewoon voor gaan ! Liefs, Bibu !
Welkom, en ik zou er ook lekker voor gaan, je ben nog jong. Als jij en je manneke het wil dan moet je er gewoon voor gaan. Veel succes met klussen.
Welkom..spannend hoor allemaal.. Hopelijk kun je ons snel melden dat je zwanger bent En trouwens jonge oma
@lievebeesje: suc6 meid. En je bent inderdaad nog erg jong. Er zijn veel vrouwen die op jou leeftijd pas beginnen met kinderen! En jij was ook al jong moeder, dan. Frappant dat je oudste ook al zo jong een kindje heeft! Nou, ik hoop dat je snel zwanger zult worden.. Leuk nog zo'n klein beebje.. En mijn dochter was ook bijna 6 toen dr zusje geboren werd.. dus echt nakomertje is het helemaal niet! Lin