Dag mensen, Net 3 dagen op de hoogte van mijn inmiddels 5 weken durende zwangerschap ben ik op internet eens wat aan het surfen en kom ik op dit leuke forum terecht! Ik heb me direct aangemeld en bij deze stel ik me aan jullie voor. Ik ben Lieke, 23 jaar, woonachtig in Driebergen, samen met mijn lieve vriend Tammo, 26 jaar. We zijn in maart 8 jaar samen en wonen bijna 5 jaar samen in Driebergen. Ik ben officemanager op een notariskantoor in Amersfoort van beroep. Tammo is salesmanager bij een autodealer in Amersfoort. Al in de tweede maand ben ik zwanger geworden, dus dat was erg snel! Wel al in augustus met de pil gestopt om eerst een aantal normale cylussen te hebben. Ik voel me prima, heb (nog) nergens last van, behalve wat gevoelige borsten en een beetje gerommel in mijn buik! Maar dat kan allemaal nog komen.... Ik hoop veel informatie en weetjes uit te kunnen wisselen op dit forum en ik zou het leuk vinden om een reactie te ontvangen! Groetjes, Lieke
Hallo Lieke, Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier, het is inderdaad erg leuk. Groetjes Sabine
Hoi Lieke welkom, en gefeliciteerd met juliie zwangerschap, geniet er maar lekker van. Groetjes Jolie