Hallo Ik ben Zita (Bieke) en ben 29 jaar en mama van 5 kids! Twee dochters van bijna 11 en 8 jaar...3 zoontjes van bijna 2,3 en 4 jaar! Ben nu terug zwanger (bijna 6 weken). Vorige week ben ik naar het ziekenhuis moeten gaan omdat mijn gyn niks zag op de echo. In het ziekenhuis hebben ze vastgesteld dat het vruchtje mooi in de baarmoeder zit...maar moest binnen een week opnieuw op controle. Morgen naar de gyn voor een nieuwe echo...heb echt niet veel hoop. Al bijna 2 weken licht bloedverlies...tis te zeggen heel miniem...je zit met zoveel vragen en twijfels en niemand die je een antw kan geven. Met mijn andere zwangerschappen heb ik dit nooit gehad...normaal dat je dan met zoveel vragen en twijfels zit he! Ik blijf dus stiekem hopen dat ze morgen goed nieuws voor me hebben...ik zal morgen hier een berichtje nalaten om te laten weten wat ze gezegd hebben. Groetjes en tot hoors.
Hoi Zita, spannend dan hoor! Hopen op goed nieuws morgen, ik zal voor je duimen! Ps.. welkom op dit forum!
Hmm dat klinkt niet zo best. Ik wens je heel veel sterkte morgen. Zal in iedergeval voor je duimen. En als het niet zo heeft mogen zijn, dan kop op! because one day it will be you're day! Houd Hoop!