Hallo iedereen! Ik ben ook nieuw hier, dus wel zo leuk misschien om me eventjes voor te stellen Ben bijna 23 jaartjes oud, zit in een relatie van bijna 5 jaar met mijn vriend en we wonen nu zo'n 2,5 jaar samen. Wij hebben dus ook een kinderwens zoals velen hier op het forum. Ik ben 3 weken geleden gestopt met mijn pil. We hebben hier een tijdje samen over gesproken. Mijn vriend was eerst nog wat terughoudender, zoals ik hier wel vaker lees denken mannen iets meer praktisch en vrouwen meer met gevoel Dat was dus bij ons ook duidelijk het geval. Hij gaf op gegeven moment aan dat hij het er mee eens was als ik zou stoppen met de pil, ook omdat ik zoveel bijwerkingen eraan overhield. Het is nu dus steeds spannend, omdat ik denk dat ik van alles voel. Ik weet dat dit sterk is, aangezien ik pas net 3 weken ben gestopt met de pil, maar ik denk de hele tijd: wat als, wat als... Maar mijn realistische zelf zegt natuurlijk ook wel dat dit wel heeel toevallig zou zijn. Kortom, ga ik er eigenlijk vanuit dat voor ons november de eerste echte probeer-ronde gaat worden. Kortom, erg spannend allemaal! Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar andere dames die ook een beetje in hetzelfde schuitje zitten met proberen. Vandaar ook dat ik mij heb aangemeld voor dit forum! Hoop zo wat van mijn eindeloze gepraat hierover kwijt te kunnen haha Groetjes, Sniesz!