Hallo allemaal! Mijn naam is Nancy en heb me zojuist hier aangemeld omdat ik sinds afgelopen kerst gestopt ben met de pil. Mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen en we wonen sinds 1,5 jaar samen. We hopen dat 2012 een lief klein ukje bij ons mag brengen. ( bij iedereen die probeert zwanger te worden natuurlijk! )
Dankje wel allemaal! Ik had nog even een vraagje. Na de laatste pil ben ik 5 dagen ongesteld geworden en nu ben ik op de volgende menstruatie aan het wachten. Zit ik nu in de ontpil periode of is dit dan al ronde 1? Groetjes Nancy
Welkom en succes met zwanger worden! Het verschilt geloof ik per lichaam...Sommige zijn gelijk zwanger en de ander moet ontpillen... Maar goed, heb er zelf niet echt ervaring mee.
hoi welkom ik ben in nov gestopt met de pil toen in dec wel mijn menstruatie na 28 dg gehad maar nu ook nog aan het wachten tot het komt succes met zwanger worden
@ Me1985: Ja daar heb je gelijk in.. ik wacht het gewoon rustig af @ 27denise: Spannend! Wie weet is het al raak? Zou een leuk begin van 2012 voor jullie zijn!