Hallo!

Discussion in 'Even voorstellen' started by bosvruchten, Feb 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosvruchten

Feb 4, 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 bosvruchten, Feb 5, 2012
    Last edited: Feb 5, 2012
    :) Hoi, we verwachten ons tweede wondertje! Onze zoon is nadat we anderhalf jaar bezig zijn geweest in 2007 geboren na een spontane zwangerschap. Een wonder want de kans daarop was nagenoeg nihil, hadden ze ons verteld: we ontdekten dat mijn man verminderd vruchtbaar is. En niet zo'n beetje ook. Aangezien ik mijn lieve man pas ontmoette toen ik al eind twintig was en ik niet het type ben om dan maar meteen ervoor te gaan (gescheiden ouders), was ik dus al over de dertig. Hierna wilden we graag een brusje. Ook voor ons natuurlijk, want niets is zo fijn als jezelf in je kind te zien en de liefde die je voelt. Maar met name voor hem, dat hij ook een brusje heeft ipv alleen. En nu, na een mmm en twee mislukte icsi's (eerste emmy bleef niet zitten- geen cryo's-, bij de tweede keer geen tp) lijkt het wonder weer te gaan gebeuren. Ik ben zowaar spontaan zwanger met mijn 38, bijna 39 jaar! Da's zo gek, eerst in december horen dat er geen tp komt en de maand erop een positieve test! Hiep hoi! Met dank aan Appie denk ik, want ik was in december helemaal into the hamsterweken en kortingen scoren! Voor het eerst idd dat ik er niet aan dacht en zo mee bezig was.
    Ws moet ik uitgaan van 22-12 en zit ik nu dan op week 6 en 3 dagen.

2. xylina

xylina Fanatiek lid

Dec 20, 2011
    1,678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    welkom en gefeliciteerd:D

3. Pucks

Pucks Actief lid

Feb 4, 2012