Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. 41 jarige vrouw en 5 weken zwanger van mijn eerste kindje na 5 jaar proberen incl IVF opeens spontaan zwanger geworden. Zo bang dat het misgaat, het is mijn laatste kans op een kindje
Hallo Elo Gefeliciteerd!! Wat fantastisch! Ik snap dat het ontzettend spannend is en dat je bang bent. Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap mag ervaren en over iets minder dan 8 maanden jullie kerngezonde kindje in je armen mag houden. Groetjes Lizzy
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over 35 weken een gezond kindje in je armen kunt sluiten
Welkom hier! Ondanks je angst wens ik je een hele fijne zwangerschap geniet ervan en ik hoop dat je over 35 weken je kindje in je armen mag sluiten!
Gefeliciteerd! En blijf positief he?! Tuurlijk kan er van alles gebeuren en het is nog heel pril, maar ik denk dat positiviteit echt goede energie met zich meebrengt (ik hoop dat ik niet al te zweverig overkom, zo bedoel ik het niet ). Veel geluk!
welkom! en gefeliciteerd! wat fijn dat je toch spontaan zwanger bent geworden! de onzekerheid hoort erbij maar probeer toch te genieten!