Dat is ook zo, maar het kwam toch ineens bij me op. Ga je vandaag testen, of wacht je tot de arts het morgen doet (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor )
oh dat maakt niks uit zou ik ook zijn haha... euhm ik weet het eigenlijk nog niet ben me erg sterk aan het bedenken als ik het vol houd wacht ik tot morgen anders test ik zelf
ow ow nu beginnen de zenuwen ik heb het vol kunnen houden tot nu.. maar zal nog even moeten volhouden tot 16.15 ik ben eens benieuwd wat er uit komt bij de ha! ik ben net voor de laatste keer na het toilet geweest dus probeer het nu op te houden tot straks voor het geval ik urine af moet geven.. het begint me in ieder geval steeds meer te branden dus op hoop van zegen
hallo... ik ben alweer terug van de ha en helaas was het loos alarm de test wees niks uit jammer ik begon langzaam aan het idee te wennen! Maar ja ik begin morgen gewoon weer netjes met de pil en maar afwachten als het bij de volgende keer wel allemaal goed verloopt..
Ahh ik ken het gevoel, een beetje gemengd he, aan de ene kant raakte je al gewend en leek het zo leuk, aan de andere kant wil je misschien liever wachten tot je er bewust voor wilt gaan? Maar mocht je graag een kindje willen, zo is het bij mij en mn vriend ook een beetje gegaan, ik was aan de pil maar nogal overtijd dus we dachten dat ik zwanger kon zijn, de test bleek negatief en we waren zo teleurgesteld dat we er een paar maanden later echt voor zijn gegaan! (We wilden al wel langer, maar wachtten wegens financiele zaken.)
ja ik begon er al over na te denken hoe en wat allemaal terwijl ik daar eerst niet zo bij stil stond aan een kant vind ik het echt jammer.. en aan de andere kant denk ik het zou zo moeten zijn! en ik ben nog bezig met mijn vriend voor een huisje ergins te krijgen dus eerst maar eens dat voor elkaar krijgen en dan gaan we er zeker weten voor
en ik wil wel graag een kindje maar wil eigenlijk graag wachten dat we gesetteld zijn zal ik maar zeggen...
Jammer hoor, goed dat je er zo nuchter onder bent. Als jullie er echt voor willen gaan, zie ik je wel weer langskomen op het forum of je blijft gewoon hangen: is ook gezellig!
nou heel nuchter ben ik er helaas niet over.. Had ook de tranen in mijn ogen staan en nu nog af en toe als ik er aan denk.. maar ja we gaan er voor zodra we samen wonen dan kunnen we het kindje tenminste bieden wat het nodig heeft.. en ik blijf hier nog even hangen vind het wel interessant allemaal de onderwerpen kan ik nog wat van leren
sorry dat helaas hoort er niet bij te staan ik ben nog een beetje perplex ervan.. was echt ervan overtuigd dat het zo was maar ja zo zie je wel weer maar goed proberen kop op want anders komt het mannetje met de hamer en dat is ook niet de bedoeling.. ben in ieder geval blij geweest dat ik hier erover kon praten echt dit topic moet in eren blijven gehouden