Hallo Allemaal, Mijn naam is Ayla & ben 21 jaar. ik heb al een paar keer het forum gelezen en zou daarom graag deel uitmaken hiervan. jullie zijn allemaal zo meelevend en helpen elkaar. & denk dat dit is wat ik nodig heb?! Ik was namelijk vorige donderdag naar de huisarts gegaan omdat ik een positieve test had gedaan maar deze was niet erg duidelijk. Uiteindelijk bleek dus dat ik 5 weken zwanger was. nu dus bijna 6 weken. het kindje is echt gewenst ookal ben ik jong. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar samen. & mijn vriend heeft al een dochtertje uit een vorige relatie. vandaar dat ik graag ook een kindje van ons 2tjes wou. ik zorg met veel genot en veel plezier voor zijn dochtertje maar het is toch anders dan mijn eigen kind. vandaag moet ik terug naar de huisarts voor verdere informatie inzage mijn zwangerschap. Donderdag hebben ze een echo proberen doen. maar konden jammer genoeg nog niets zien. ik hoop dat het vandaag beter gaat lukken. maar ik ben om de een of andere reden zo bang dat er iets mis mee is?, is dit normaal? groetjes!
Welkom en gefeliciteerd! Het is niet zo gek hoor, dat ze op de echo nog niets zien. Meestal lukt een uitwendige echo pas vanaf 7 a 8 weken. Succes vanmiddag! En maak je ook nog een banner? Dan kun je elke dag zien hoe ver je al bent.
Hallo, als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook net nieuw op dit wbsite en ook ben ik 21 jaar oud. Echt een spannende tijd is dit he. Ik ben 7 weken en 2 dagen en het is ook mijn eerste kindje. Mijn man en ik zijn ook 2 jaar samen, kindje was niet echt gepland maar toch zijn we er blij mee. Hoe vind je het zwanger zijn tot nu toe? GRoetjes