nieuweling!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door irened, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irened

irened Lid

20 apr 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

ik (30) ben ook nieuw hier en sinds december gestopt met de pil. De eerste maanden niet serieus bezig geweest om zwanger te raken. Eerst alle troep maar eens uit m'n lichaam en nu willen we er echt voor gaan. Via een app op mijn telefoon kon ik precies bijhouden wanneer mijn vruchtbare periode zou zijn en dat moest afgelopen maandag tm donderdag het geval zijn. Sinds afgelopen maandag al druk in de weer met ovulatietesten maar niks hoor....
    Ondertussen wat op internet zitten struinen en daar het eea gelezen van mensen die geen eisprong hebben enz. Kortom; ik liet me weer gek maken.
    In de tussentijd toch iedere dag weer een ovulatietest gedaan en JA! vandaag een positieve! Nu maar hopen dat we snel een postieve zwangerschapstest in handen hebben! :)

Veel succes allemaal!

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Hallo :D

Ik ben ook nieuw hier en ook sinds december gestopt met de pil.
    Super spannend allemaal he :D

Ik heb ook een app die alles naukeurig bijhoudt ik heb dit voornamelijk genomen om te kijken hoelang mijn gem cyclus duurt die wisselt bij mij nogal!

Vanaf volgende maand gaan wij aan de slag met ovulatietesten (tenzij ik nu al zwanger ben wat ook zou kunnen natuurlijk mag over 3 dagen testen)

x

Deel Deze Pagina