Hoi allemaal, Ik lees al een tijdje mee hier en heb besloten dat ik nu toch maar eens zelf berichten ga plaatsen. Wij zijn al een hele poos bezig met het afvragen of we al aan kinderen willen beginnen. We weten allebei al sinds het begin dat we bij elkaar zijn (nu 6 jaar geleden) dat we graag kinderen willen, de vraag was alleen wanneer. We zijn allebei nog jong (ik 22 hij 25), maar toch begon het al wel te kriebelen. Dan is het alleen de vraag zijn we er wel klaar voor, ik volg een deeltijd studie (moet nog 3 jaar), en daarbij werk ik wisselend, vriend werkt fulltime. We wonen al een poos samen, nu nog in een huurhuis maar we zijn aan het proberen om iets te kopen. Na een hele poos erover gepraat te hebben, besloten dat je toch nooit 100 procent zeker weet of het wel het goede moment is en dat het ook zo maar kan dat het nog even duurt of misschien helemaal niet kan lukken. Dus hebben we afgelopen maand de voorzorgsmaatregelen aan de kant gelegd, maar nog niet heel actief geklust. Inmiddels een paar weekjes verder en gister zou ik ongesteld moeten worden. Normaal gesproken heb ik voordat ik ongesteld moet worden pijnlijke borsten en buikpijn, nu helemaal niks behalve darmen die behoorlijk van slag zijn. Vanmiddag een test ophalen en dan gelijk of morgen testen, ben heel benieuwd! Ik hoop hier een beetje verhalen te kunnen lezen van anderen die ook in een soortgelijke situatie zitten met een studie ernaast. Groetjes, Daan90