nieuw hier, te vroeg gejuichd deze week :(

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door kirsty84, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    #1 kirsty84, 31 jul 2013
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
    Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw.
    Al wel wat meegelezen her en der.
    Wat komen er veel twijfels en vragen kijken bij graag zwanger willen worden zeg! Ik ben best nuchter en had nooit gedacht dat ik er zo veel mee bezig zou zijn maar nu wel het een paar maanden aan het proberen zijn, houd het me allemaal behoorlijk bezig. Het fijne aan zo'n forum is toch dat je ervaringen kunt delen met mensen in het zelfde schuitje.

Deze maand dacht ik echt dat het raak was. 5 dagen na mij uitgerekende ovulatie werden mn borsten groter en 2 dagen later had ik een paar dagen zeurderige pijn/steekjes onderin mn buik. Ik hoopte dat dit de innesteling was. Zondag had ik ongesteld moeten worden en dit bleef uit. Ik had maandagavond helemaal op een positieve test gehoopt maar helaas: 100% negatief :(

Eerst hoopte ik nog dat ik te vroeg had getest maar ik denk inmiddels dat ik inderdaad niet zwanger ben, mijn borsten zijn weer helemaal terug naar normaal en ik voel niks verder.
    Het stomme is wel dat ik nog steeds niet ongesteld ben, terwijl ik daar normaal echt niet meer dan een dag naast zit.

Ik vraag me af. Hoe weet ik nu wanneer ik weer vruchtbaar ben, want als ik niet ongesteld word, komt er dan wel een volgende eisprong?

Zou mijn vorige eisprong misschien verlaat zijn, dat ik toen geen innesteling voelde maar een ovulatie? en dat ik volgende week ongesteld word. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik een ovulatie ooit eerder heb gevoeld..
    Maar waar blijft dan mn ongesteldheid? die is nog nooit uitgebleven.

Wat denken jullie ervan?

2. Reb

Reb Niet meer actief

Welkom op het forum!

Je zegt dat je je eisprong hebt uitgerekend, hoe weet je dat zo zeker?

Ik weet dat mijn lichaam me altijd voor de gek heeft gehouden, als de temperatuur ineens heel erg ging stijgen, dan was ik over tijd. Ook wanneer ik bijvoorbeeld vakantie had.

Succes met zwanger worden. Wanneer was je eisprong volgens jou?

3. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    volgens mij was mn eisprong rond 15 juli.
    Mn cyclus is vrijwel altijd 31 dagen dus dan kun je dat toch vrij gemakkelijk uitrekenen..

4. Reb

Reb Niet meer actief

Zou je misschien denken, maar ik heb bijna altijd een cyclus van 26 dagen. Uitgerekend wanneer ik ongeveer mijn eisprong zou moeten hebben (met een rek van 2 dagen eromheen). Toen ik ging temperaturen en ovulatietesten ging gebruiken merkte ik dat ik op een heel ander moment mijn eisprong had. En toen was ik ook meteen zwanger, best bizar.

5. Reb

Reb Niet meer actief

14 dagen voor je ongesteldheid de eisprong hebben is gewoon een gemiddelde. Ik heb mijn eisprong bijvoorbeeld 8 dagen voor mijn ongesteldheid.

6. kirsty84

kirsty84 Actief lid

30 jul 2013
    166
    9
    18
    oh ok, wist niet dat je er zoveel van kunt afwijken Reb!
    Ik heb al ovulatietesten besteld omdat ik nu met mn uitblijvende ongesteldheid zowiezo de regelmaat kwijt ben.
    Dus ben benieuwd!

7. Reb

Reb Niet meer actief

Heel veel succes!!
    Als je geen duidelijke positieve ovu-test krijgt, test gewoon door, misschien heb jij hem ook wel later, of misschien eerder.
    Hopelijk ben je snel zwanger, want begrijp de frustratie echt wel hoor!!!

Deel Deze Pagina