Ook nieuw

Discussion in 'Even voorstellen' started by LWRW, Aug 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LWRW

LWRW Lid

Aug 15, 2013
    32
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo iedereen,

Ik ben ook nieuw hier dus zal me even voorstellen en proberen kort mijn verhaal te doen.

Ik ben Lotte en ik ben 28 jaar.
    In april 2010 zijn we met de pil gestopt en in september kreeg ik de diagnose PCOS. Ik kreeg het advies wat af te vallen (was ongeveer 10kg te zwaar). Hiermee aan de slag gegaan en eerst zonder hulp geprobeerd zwanger te raken.

In april 2012 kwamen we erachter dat ik spontaan zwanger was geworden maar helaas is het geeindigd in een miskraam.
    Een collega adviseerde me naar Dr. Geluk te gaan in het MCH, daar voor het eerst geweest in september 2012.

Eerst begonnen met Provera en Clomid maar geen enkele dosering gaf een ovulatie en ik had alleen maar ellendige bijwerkingen. Uiteindelijk Provera gewisseld voor Primolut waar ik me al een stuk beter bij voelde.

Inmiddels 2 ronden Puregon achter de rug en bij 75 heb ik een ovulatie. Net een maandje pauze achter de rug (had ik echt ff nodig).

Groetjes,

Lotte

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Welkom op het forum.

Wat ontzettend naar dat het allemaal zo loopt. Ik hoop dat je hier lotgenoten kunt vinden en je verhaal kwijt kunt.

En dat je natuurlijk heel snel goed nieuws kunt delen!

Share This Page