Hallo allemaal! Ik kom me eventjes voorstellen...Ik ben nieuw hier Ik ben Marijn, 22 jaar en getrouwd sinds 1 maand met mijn man, 36 jaar. Heel graag willen we een kindje. Misschien door ons leeftijdsverschil speelt dit al eerder een rol dan bij andere vrouwen van mijn leeftijd. We zijn inmiddels begonnen met foliumzuur en maken nu de laatste strip pillen op (nog 1,5 week) en dan zien we wel hoe het verder gaat..... Ik ga me verdiepen in alle andere vrouwen op het "zwanger worden" forum. Heel veel succes met zwanger worden allemaal, dat het maar snel mag lukken! Tot snel, liefs Marijn
Leeftijd is een getal denk ik maar, ik werd de eerste keer mama toen ik 22 was, ben inmiddels gescheiden en krijg nu op mijn 37ste mijn 4de kindje, haha, je zou bijna zeggen dat ik er geen genoeg van kan krijgen! Jullie hebben een mooie leeftijd hoor, en het gaat er eigenlijk om denk ik, hoe je in je vel zit. Je hebt mensen van 30 waarvan je zou denken dat ze al 50 zijn ( mijn moeder is 57 en heeft een denkwijze van iemand van 30) Ik wens je veel succes en veel geluk, en we gaan het horen! Knuff