Hoi... Ik ben 27 jaar en sinds december 2010 gestopt met de pil... December 2011 defenitief afscheid genomen van alle hormonen die in mij lichaam zaten. (Ik was namelijk weer net zo ziek als voordat ik ooit met de pil begon..).el Augustus 2012... begonnen met ovulatietesten...( het gebeurde niet dus toch maar een keer uitzoeken wanneer ik hem dan precies heb..) Oktober 2012... besloten te gaan trouwen... ( dus even alles op een laag pitje...) Mei 2013... 2 maanden getrouwd en toch wel kriebels... Juni 2013.. eerste afspraak ha.. directe doorverwijzing gyn... zaad gecheckt = goed. Ongi heel regelmatig.(op de minuut af.) 5 juli 2013.. eerste afspraak gyn.. na hsg en 2 maanden wachten in sept.? Beginnen met oi en iui... 15 juli 2013... hsg gehad en alles was goed... Augustus 2013..na 5 dagen positieve test... 1 week na nod toch ongi... Vandaag.. 2e ongi aan het afwachten... nu 4 dagen overtijd... Normaal altijd rond om ongi veel klachten... nu helemaal niets.... #onzekerheid.... hoop hier af en toe wat antwoorden op vragen te vinden... En misschien af en toe mijn hart te luchten...♡ Liefs...♥
Welkom op het forum. Kan me de onzekerheid heel goed voorstellen als alles verder normaal lijkt te zijn. Hopen dat het dit keer raak is. Ik duim voor je!