Hallo iedereen, mijn naam is Jill, ik ben 28 jaar oud en woon samen met mijn vriend in Tilburg. Drie weken geleden kwamen we erachter dat ik zwanger was. Dat was een aangename verrassing! Momenteel ben ik 8 weken in verwachting en ik vind het behoorlijk spannend. Ik ben de eerste van mijn vrienden en vriendinnen. Dat is soms wel lastig, omdat er natuurlijk veel nieuwe dingen staan te gebeuren. Daarom heb ik me aangemeld op het forum, zodat ik kan zien hoe andere zwangeren het ervaren. Maandag heb ik de allereerste echo, dus ik ben benieuwd! Groetjes!!
Gaaf Indie! Onze kleine is nu 9 weken oud, het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik zwanger was en zo`n mooie echofoto in mijn handen mocht houden. Geweldig!!! Geniet ervan!!!
Gefeliciteerd, hoe heet de kleine? Ja, die eerste echofoto is magie. Over twee weekjes mag ik weer om de precieze uitgerekende datum te bepalen. Zin in!
Dank jullie wel allemaal! Afgelopen week heb ik de 10 weken echo, bloedonderzoek en controle bij de verloskundige gehad. Baby en ik zijn gezond! Daarnaast heb ik geen kwaaltjes meer... HEERLIJK! Nu kan het genieten gaan beginnen. Inmiddels 11+2 en definitieve uitgerekende datum is op 15 mei 2014. Heel blij mee! Hoe gaat het met jullie?