na buitenbaarmoederlijke zwangerschap steun gehad aan zwangerschapspagina, nu zit ik er ook bij:-)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Elissa, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elissa

Elissa Lid

2 dec 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben elissa en stel me bij deze even voor. Ik heb een miskraam gehad na 6 weken. Na veel blijven bloeden scheen het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Mijn rechtereileider is weggehaald. Toen ze in het ziekenhuis vertelde dat ik gewoon nog kinderen kan krijgen had ik overal rust mee en was ik blij als ik van het bloeden af zou zijn. Dit is ongeveer een maand geleden gebeurt. Het gaat eigenlijk heel goed met me. Ik heb om mijn manier van dit kindje afscheid genomen en voel van binnen dat het goed komt met mij en mijn man en onze kinderwens in de toekomst. Je weet nooit wat er nog gaat komen, maar ik pieker liever niet over iets wat er nog niet is....

Een kinderwens deel ik niet continu met andere mensen, want er is nog meer in het leven, maar wat heb ik een behoefte om het daar wel over te hebben:) Vandaar dat ik hier ben. En o ja toen ik uit het ziekenhuis was gekomen heb ik veel aan de verhalen op deze site gehad van dames. Toch steun, terwijl je elkaar niet kent...vandaar dat ik er nu ook bij zit:) Groetjes Elissa

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi Elissa, welkom hier!

Ik deel helaas je ervaring met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus ik hoop echt dat je lichaam alles snel weer oppakt.
    En wat fijn dat je hier iets kunt vinden wat je helpt.

Heel veel succes!!

3. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hi Elissa,

Ook ik heb n buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad drie weken geleden, waarbij m'n linkereileider verwijderd is. Ik weet precies hoe je je voelt, ook qua delen met anderen! Ik wens je heel veel sterkte toe met je herstel!

4. Elissa

Elissa Lid

2 dec 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag Esther , bedankt voor je reactie, tot op het forum! Enne blackberry, ik heb bij jou een reactie achtergelaten...

Deel Deze Pagina