Hoi Hoi

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Linne88, 12 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linne88

Linne88 Lid

12 feb 2014
    35
    0
    0
    Ede
    Hey allemaal,

Sinds ik te weten ben gekomen dat ik zwanger ben (zit nu op de 5 weken) zit ik toch best veel op dit forum en dacht bij mezelf, tijd voor een eigen account!

Dit is men eerste zwangerschap en het was gepland ;)
    Zowel ik als men verloofde zijn in de 7de hemel van geluk en kunnen niet wachten tot dat kleintje ter wereld komt. (i know, duurt nog even maar zal snel genoeg gaan :p)

Heb sinds deze ochtend een afspraak bij een verloskundige voor de eerste echo binnen ongeveer een 1.5 maanden.

See ya around!

2. Linne88

Linne88 Lid

12 feb 2014
    35
    0
    0
    Ede
    Wel leuk dat er al zoveel bekeken wordt maar van niemand een hallo terug is ook niet bepaald aardig :(

3. Lauriertje

15 feb 2014
    54
    0
    0
    Ik werk in de luchtvaart
    Brabant
    Welkom! En gefeliciteerd! Voel je je goed? Ik ben ook nieuw op het forum sinds vandaag... Nog niet zwanger helaas, maar we doen ons best. ;)

4. Linne88

Linne88 Lid

12 feb 2014
    35
    0
    0
    Ede
    Hoooi! ja ik voel me uitstekend! Hoelang zijn jullie al bezig dan? Veel geluk in ieder geval ;)

5. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ook een hoi van mij :)

6. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet ervan! De tijd gaat echt snel. Weet nog wel dat ik met de test in m'n hand stond en nu alweer 21w :).

7. Linne88

Linne88 Lid

12 feb 2014
    35
    0
    0
    Ede
    Haha ja op de 1 of andere manier voelt het nog niet reëel aan maar toch ook weer wel, vandaag tot beseffing gekomen dat men buikje best wat gegroeid is terwijl ik echt niet veel meer eet dan normaal xD Dus moet echt de klik zetten dat het komt omdat ik zwanger ben en niet omdat ik teveel eet ofzo :p

Deel Deze Pagina