Hoi moeders !! Ik ben nieuw op het forum ik ben Maartje 24 jaar (vandaag geworden) Helemaal geen leuke dag !! Mijn man en ik zijn ouders van een super zoon van bijna 2.... Maar vorige week dinsdag met 22wkn ook bevallen van een super kanjer !! maar helaas overleden ukkie had triploidie! Ik zou graag met moeders praten die ook hier ervaring mee hebben .... be helaas al met depressie (van vorige zw) deze zw in gegaan en dit heeft me echt gebroken.... We missen ons ukkie zoo erg en koesteren ieder moment en we zijn ziels ziels gelukkig met onze geweldige (soms iets wat vervelende) stoere knul van bijna 2
Heel veel sterkte! Ik weet helaas hoe je je voelt, ook al heb ik geen depressie. Mij heeft het heel erg geholpen om mijn verhaal hier te kunnen doen.
Welkom op het forum. Heel veel sterkte met jullie verlies. Hopelijk kun je hier een beetje je verhaal kwijt.
Allereerst welkom op het forum! Daarnaast wil ik je enorm veel sterkte wensen, ik weet helaas waar je nu doorheen moet, al heb ik nog het 'geluk' er geen depressie bij te hebben.. Dikke knuffel meissie!