Hallo

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lente83, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente83

Lente83 Nieuw lid

22 feb 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik ben nieuw hier op het forum en zou graag met jullie mee schrijven
    Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 30, al bijna 12 jaar getrouwd en een zoon van 10 en een dochter van 8. Er is bij mij altijd een 3e kinderwens geweest maar die is steeds maar uitgesteld. Tot we nu besloten hebben om gewoon nog een 3e keer voor een 'liefdesbaby' te gaan.
    Op 14 februari mijn mirena spiraal laten verwijderen bij de gynecoloog omdat de huisarts geen draadje(s) meer kon vinden. Dit is goed gegaan en deed vrijwel geen pijn in vergelijking met de plaatsing ervan. Ik had de spiraal dan ook nog maar een half jaar. Voordien steeds de pil genomen.
    Nu heb ik 3 dagen na het verwijderen een flinke bloeding gekregen. Van afgelopen maandag dus. Die is wel heel erg heftig, met de eerste 3 dagen heel erg veel buikkrampen en erg veel bloedverlies met grote klonters. Tot vandaag nog steeds erg veel bloed. Ik ga er dan ook vanuit dat dit mijn menstruatie is? Heeft iemand hier ook ervaring mee? Vraag me af of nu sinds maandag ook een nieuwe cyclus is begonnen? Ook voor ons kan het nu natuurlijk niet snel genoeg raak zijn ik wens ook iedereen veel succes met zwanger worden en voor diegene die dat al zijn...een dikke proficiat!
    Veel liefs

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Geen ervaring mee, maar wilde je wel even welkom heten! Veel succes met zwanger worden.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom! Ook ik heb geen ervaring met een spiraal dus daar durf ik geen uitspraak over te doen, maar hoop dat het allemaal goed zit en dat het snel raak mag zijn!

Deel Deze Pagina