Hallo allemaal, Ook ik ben nieuw op deze site en ik vind het wel zo netjes om mij even voor te stellen. Ik ben Hanneke, ben 27 jaar en woon in de provincie Zuid-Holland. Ik ben alweer bijna 10 jaar samen met mij vriend en daarvan wonen we er al bijna 6 van samen. Ongeveer 2 jaar geleden begon bij ons allebei de wens om een gezinnetje te stichten. Rond deze periode begon ik ook problemen te krijgen met mij gezondheid. Na een aantal onderzoeken werd de diagnose Crohn geconstateerd. Direct vol aan de medicijnen en na 1,5 jaar kan ik eindelijk zeggen dat ik er weer ben. Mijn bloeduitslagen zijn netjes, ik voel mij goed en sinds januari hebben wij toestemming van mijn arts om aan onze wens te gaan werken Ik was al gestopt met de pil en vanaf eind januari zijn we "bezig" om zwanger te raken. De eerste maand werd ik gewoon ongesteld en in deze week moet het blijken of ik weer ongesteld ga worden of misschien wel zwanger ben. Erg spannend allemaal en dat zullen jullie vast allemaal wel herkennen. Groetjes Hanneke