Hoi!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Franceina, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franceina

Franceina Actief lid

18 aug 2014
    216
    0
    0
    Ik heb me vandaag aangemeld hier omdat ik merk dat ik toch graag geregeld het internet en forums afstruin naar informatie.
    Wat is dan makkelijker om je zelf aan te melden en verhalen te lezen en je eigen verhaal te delen met lotgenoten en elkaar op deze manier elkaar te steunen in deze moeilijke tijd.

Mijn verhaal:
    Mijn kinderwens is al een aantal jaren. Eerst heb ik even moeten wachten omdat mijn vriend er nog niet klaar was om kinderen te krijgen.
    Inmiddels zijn we 2 jaar bezig en hebben we inmiddels 2 IUI behandelingen achter de rug zonder succes.

Een paar maanden geleden zijn we in het ziekenhuis terecht gekomen en hebben we onderzoeken gehad, positieve is dat niets een zwangerschap in de weg staat. Bij mijn vriend is alles goed. Bij mijzelf is alleen een uterus bicornis unicollis geconstateerd, dit houd in dat mijn baarmoeder in tweeën is gesplitst, met 1 baarmoederhals.
    Volgens mijn behandelend arts is dit niet de reden dat we nog niet zwanger zijn geworden.
    Wel zal bij de IUI behandeling gestreefd worden naar een eenling zwangerschap omdat doordat mijn baarmoeder kleiner is een tweeling meer risico's met zich mee brengt.

Inmiddels dus 2 IUI behandelingen gehad en op dit moment in een pauze omdat het in het ziekenhuis tijdens de vakantie periode er geen iui behandelingen worden gedaan.
    Op zich wel even lekker want jeetje wat een impact heeft deze malle molen op mij gemaakt.
    Geestelijk is het toch best wel heftig, maar dat lees ik hier al wel terug op het forum.

Ik dacht ik hou het kort maar het is inmiddels toch een redelijk verhaal geworden.

Ik wil iedereen heel veel succes en sterkte wensen bij hun traject en hopelijk worden wij allemaal beloond met onze grote wens!

Deel Deze Pagina