Hoi iedereen! Ondanks dat ik al een topic had gestart wil ik me toch even voorstellen. Ik ben Lizz, 22 en getrouwd met die liefste man op aarde We zijn nu 9 weken in verwachting en we hebben gister de eerste echo gehad. Meteen tranen met tuiten gehuild, zo mooi was het. Meteen het hartje gehoord en trappelen van de beentjes. Hij/zij zwaaide zelfs even. Over 2 weekjes mag ik ons kindje weer zien, want de precieze uitgerekende datum kon niet goed worden vastgesteld. Superleuk natuurlijk De zwangerschap was op dat moment niet gepland (over een half jaartje wilden we beginnen met proberen zwanger te raken), maar zeer gewenst en we zijn allebei in de wolken! Ik hoop vaak op dit forum te vinden te zijn en zal misschien veel vragen stellen, maar daarvoor is dit forum er ook toch? zie jullie op het forum! Liefs, Lizzthrasher22
hey meid, welkom en gefeliciteerd! lekker van gaan genieten! je zal hier vast wel ergens een plekje kunnen vinden tussen een van de clubs ofzo!
Dankjewel Hannah ja het is nu al onwijs genieten, en we hopen dat alles goed zal gaan. Ik voel me soms zelfs een beetje schuldig omdat ik al zwanger ben na 1x de pil vergeten te zijn, en sommigen al 5 jaar proberen om zwanger te worden... Maar ik voel me des te dankbaarder Jij bent ook weer zwanger lees ik aan je handtekening?
haha daar hoef je je nou echt niet schuldig voor te voelen! zo lang je maar lekker van je kindje geniet en hem/haar nooit voor zelfsprekend neemt verdien jij dit kindje net zo erg als iemand die wel 5 jaar bezig is! wij zijn idd heel pril zwanger nu 4 weken en 4 dagen.. eindelijk!
Gefeliciteerd Ahhh wat leuk. Ik zag vorige week alleen een witte stip Wat een verschil dan he, wat een weekje al niet kan doen