Hallo allemaal, Na watzoekwerk op internet kwam ik hier terecht. Ik ben 32 jaar en we zijn nu 2 jaar bezig om zwanger te raken. We hebben absoluut niet gewerkt met temperatuur oid maar gewoon op goed geluk. Uiteraard wel de eisprong in de gaten gehouden. Vandaag mijn uitslag van mij hsg gehad en het blijkt dat wij beiden perfect in orde zijn. We behoren tot de groep onverklaarbaar, er is niks gevonden maar toch word ik niet zwanger. We hebben afgesproken niet direct aan de inseminatie te beginnen omdat ik erg moet wennen aan dat idee en er eerst wat over wil lezen. Ook willen we kijken of we zelf het komende half jaar onze kansen nog kunnen vergroten. Dat is even in het kort mijn verhaal. Vragen zijn natuurlijk altijd welkom 😀
Welkom! Wat aan de ene kant een opluchting is om te weten dat er niks aan de hand is veroorzaakt aan de andere kant de vraag waarom er dan toch geen zwangerschap ontstaat. Hopelijk mogen jullie nu heel snel een positieve test in handen houden. Veel schrijfplezier hier!
Dank je wel. Ik heb de digitale testen gekocht van clearblue omdat ik de gewone wat onduidelijk vond. Dus vandaar. Hopelijk gaat dat nog wat meer duidelijkheid brengen.