HOI ik ben net nieuw hier dus ik zal mij even voorstellen. mijn naam is sandra. Ben 18 Ik ben hier gekomen omdat ik een vermoeden heb zwanger te zijn. En zoek daar dus meer informatie over. En hoop ook straks in contact te kunnen komen met tienermoeder omdat ik zelf dan ook een tienermoeder ben. Groetjes sandra
Hoi Sandra, welkom hier. Heb je al n test gedaan? En zou je blij zijn met de zwangerschap mocht t zo zijn?
blij ... tja zou het niet weghalen. Me vriend steunt me wel , en die is al wel "blij"en hoopt ook dat het zo mocht zijn. Ik heb 1 test gedaan die was negatief, en de huisarts zegt dat me lichaam nog niet uitgegroeid is. Ik heb een verhaal geplaatst bij symptomen is misschien wat makkelijker voor je dan weet je wat ik bedoel. Ik laat het nooit weghalen als het zo mocht zijn , maar zzal wel even wennen worden , ik weet dat het kwa fincancieel wel mogelijk is , maar kwa geestelijk zal het wel wat zwaar worden. Groetjes sandra
jawel die was juist negatief. Maar de symptomen zijn er wel , en de huisarts geloven met dat het gewoon groei is geloof ik ook niet echt, Groetjes sandra
Ff afwachten en over een paar daagjes weer testen ... als die dan weer negatief is, dan ben je niet zwanger. Succes!