Hallo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ttcfirstmiracle, 13 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ttcfirstmiracle

15 okt 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Hallo lieve lezeressen!

Ik ben Berber! Ik en mijn vriend hebben in augustus 2015 besloten om voor ons eerste wondertje te gaan! Ik wist al dat zwanger worden niet vanzelf zou gaan i.v.m onregelmatige cyclussen.. Ik wil graag jong moeder worden.. Ik ben 21 en mijn vriend wordt aanstaande week 32. We hebben een eigen huis, allebeide ons rijbewijs, allebei een auto en een baan (dus, geen zorgen).

Ik ben het afgelopen jaar mijn vader van 60 onverwachts verloren en dat zorgde voor een enorm lange cyclus van 8 maanden door stress en emoties.. Gelukkig was mijn laatste cyclus maar 3 maanden.

Inmiddels opzoek gegaan naar middelen die mijn cyclus weer regelmatig kunnen krijgen.. Zo kwam ik terecht bij teunisbloemolie en monnikspeper. Sinds een aantal dagen ben ik begonnen met 2 maal daags teunisbloemolie en monnikspeper en natuurlijk 1 maal daags multi zwanger van de kruitvat, als ik zwanger ben zal ik overstappen op de vsm mama zwangerschapsvitamines!

Ik weet dat teunisbloemolie en monnikspeper (capsules) niet ingenomen mogen worden tijdens de zwangerschap dus zogauw ik mijn ovulatie voel/test zal ik hiermee stoppen tot mijn eventuele menstruatie (dat hopen wij natuurlijk niet!)..

Nu las ik ook dat het na de ovulatie kon helpen om tarwekiemolie (capsules) in te nemen om de innestelling te bevorderen!

Iemand hier ervaring mee of suggesties?

Liefs, Berber!

🎀 BABY DUST TO Y'ALL 🎀

Deel Deze Pagina