Hoi dames, Mijn naam is Nienke, 30 jaar en heb al 2 prachtige kinderen op de wereld gezet. Mijn dochter is in 2013 geboren en is met 8 weken overleden aan wiegendood. Mijn zoon is in 2014 geboren en is nu een vrolijke peuter. In september ben ik zwanger geweest maar eindigde in een miskraam. En nu denken we langzaam weer aan een deel 3 voor ons gezin. We doen het rustig aan en hebben de instelling het komt wanneer het komt. X
Welkom op het forum! Wat een heftige en verdrietige weg hebben jullie afgelegd. Ik hoop op een prachtig deel drie voor jullie!
Welkom op het forum! Wat hebben jullie een akelige weg af moeten leggen zeg. Hopelijk is jullie een kindje snel gegund!
wat heftig zeg. hoop dat het de volgende keer helemaal perfect gaat voor jullie kan voorstellen dat het best heel zwaar is mijn moeder heeft der eerste kindje ook verloren (ook aan wiegendood) en zij is er jammer genoeg nooit meer bovenop gekomen (heeft haar hele leven last ervan gehad) maar jij klinkt als een sterke vrouw met een lieve man aan je zij wens jullie heel veel sterkte en succes toe!!