Ik ben sinds vanavond ook nieuw, ben het tegen gekomen via het tv programma BabyBoom van Nederland 1 wat ik volg. En het een leuk programma vind. Ik ben een vrouw van 28 jaar en heb een relatie met mijn vriend van 34 jaar. Heb al een 8 jaar relatie. Je kan het bijna een huwelijk noemen. Wij proberen al ruim 2 jaar zwanger te worden, en met de hulp van onze gynaecoloog gaat het lukken, hij heeft er erg veel hoop in dus wij ook. We hebben inmiddels al 4 IUI behandelingen gehad, en ik zou a.s. dinsdag ongi moeten worden. (liever niet natuurlijk) Ik ben hier om in contact te komen met mensen die ook IUI behandelingen hebben gehad en voor de gezelligheid! Groetjes en tot gauw, Daniëlle.
Hoi Daniëlle welkom hier en ik hoop voor jullie dat je jullie snel n groots klein wondertje mogen verwachten. Succes verder!
Hoi Danielle, Welkom en heel veel succes. Als je verder rond kijkt op het forum, zie je een kopje met vruchtbaarheidsbehandelingen. Hier schrijven een aantal meiden die op dit moment IUI ondergaan. Ook vind je er vele andere vragen. Elvira
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly