Hallo :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nutella, 13 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn vriend (38) en ik (30) willen ook graag (voor de eerste keer) zwanger worden. Eind november is bij mij het spiraaltje verwijdert en we zitten nu in ronde 3. Vandaag is mijn nod, maar het voelt alsof ik straks ongi ben.

In december voelde ik me eigenlijk behoorlijk zwanger en ik had ook een kleine bloeding gehad met wat kramp. Ik denk dat het een innesteling was. Helaas werd ik toch ongesteld en verschrikkelijk ook. Ik denk dat het een vroege miskraam was.
    De ronde erna had ik twee eisprongen! Mijn borsten zijn daarna direct gaan groeien. Ik had ze nog nooit zo groot meegemaakt. Mijn vriend vond dat wel leuk, want normaal zijn ze maar kleintjes. :p Helaas werd ik toch weer ongesteld.
    Nu dan ronde 3. Keurig op tijd een eisprong gehad en exact 5 dagen later wat lichte kramp. Ik voelde me daarna eigenlijk niet zwanger en nu, vandaag later in de avond is mijn nod. Afgelopen week had ik last van constipatie en vanmorgen al 3 keer naar de wc geweest. Ik voel ook kramp dus ik verwacht weer een teleurstelling. :(

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en succes. Hoe kwam je op twee eisprongen?

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Welkom hier!

4. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel!

Micchan, ik voel mijn eisprongen altijd goed. Sterke steekpijn onderin de buik, links of rechts. De vorige ronde had ik 's maandags links die typische pijn en zo'n 20 uur later aan de rechterzijde. Meestal duurt die pijn dan een uur of 5/6. Ik kan me niet herinneren dat eerder te hebben meegemaakt. Het zal ook wel verklaren waarom mijn borsten zo groot werden, extra veel hormonen misschien.

Deel Deze Pagina