Hallo dames, Ik ben hier een paar jaar geleden al begonnen mee te schrijven maar kan me niet herinneren dat ik mezelf ooit heb voorgesteld. Ben 33 jaar, getrouwd en moeder van een zoontje J. Bijna 2 jaar. En afgelopen november ben ik met bijna 23 weken bevallen van ons sterretjes zoontje. We hebben de zwangerschap afgebroken omdat hij verschillende hartafwijkingen had en dit te complex was om door operaties een zo normaal mogelijk leven te kunnen lijden. Een hele moeilijke keuze als ouders zijnde en een hele moeilijke periode gehad dus. Neemt niet weg dat onze kinderwens er nog steeds is. We willen nog steeds een broertje of zusje voor J. Daarom zitten we inmiddels in ronde 3 om weer te proberen, hoewel ik het ook wel weer doodeng vind om ervoor te gaan, ben ik er wel weer vol voor aan het gaan. D.m.v. Ovulatietesten hopen we goed te gokken. Bij onze eerste zoon bijna 3 jaar bezig geweest en nu waren we binnen 3 maanden zwanger, hopelijk gaat het nu weer lekker vlot. Ik klets al mee op de NOD forums! Hopelijk kan ik ook gauw meekletsen en turen naar streepjes!
Alsnog welkom. Wat spannend weer en wat heftig zeg.. Ik duim voor jullie op een snelle en voorspoedige zwangerschap.
Dank je wel! Ja we hopen gauw op een positieve test, kan m'n moedergevoel nog niet helemaal kwijt bij alleen onze oudste zoon. Dus de wens is enorm voor een broertje of zusje!
Poehhh wat moet dat heftig zijn geweest lijkt mij! Moeilijk om zo'n keuze te maken.. hopelijk mogen jullie snel weer in verwachting zijn en jullie gezinnetje uitbreiden! Succes!
Dank je, dat hopen wij ook. Ik was dit keer vrij snel zwanger, hopelijk duurt het niet lang meer. We gaan er weer voor!