Na een langere tijd te hebben meegelezen en rondgestruind me eindelijk maar eens aangemeld Ik 26 jaar jong en getrouwd sinds februari dit jaar met de liefde van mijn leven. \/ Een kleine schok te verwerken gehad in Mei toen we erachter kwamen dat ik zwanger was maar ons klein mannetje is heeeeeeel erg welkom! Vandaag ben ik 30 weken, tijd gaat echt supersnel zeg! Wij wonen in de VS en ik zal veelal gebruik maken van het forum hier om de gebruiken en adviezen hier te vergelijken met Nederlandse gebruiken adviezen. Vaak vertrouw ik het toch niet helemaal of ik snap het niet Je kan nergens beter zitten aan de ene kant, alles is op medisch gebied aanwezig en mogelijk, maar artsen hier zijn vaak terughoudend en niet erg goed in informatieverstrekking, de vraag waarom iets gedaan wordt op een bepaalde manier wordt me vaak niet in dank afgenomen. Tevens zijn ze natuurlijk doodsbenauwd om aangeklaagd te worden (ik geloof dat een gyn hier volgens de statistieken 2x in zijn/haar carriere aangeklaagd wordt) Vast staat nu dat ik in het ziekenhuis ga bevallen met behulp van een "midwife" in plaats van een OB/GYN (VK/GYN) die de meeste vrouwen hier begeleid bij zwangerschap en geboorte. Onze jongen doet het goed, beweegt heel veel en houdt ervan mama nu al zuurbranden te veroorzaken, dat wordt nog wat later Goed voor de rest hebben we een hond (engelse bulldog), houden we van offroaden met onze jeeps, zijn we gek op kamperen, reizen in het algemeen, muziek (van Tool tot Hank Williams) en kijken we heel veel films. Goed eeeh... lange openingspost! Ik ga de rest van het forum even beter inspecteren 8) Knuffel, Present
hallo present,ten eerste welkom hier! en nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap nou zo komen wij nu ook te weten hoe het eens aan de andere kant van de wereld er aan toe gaat met het zwanger worden (gyn ect) ik wens je veel succes! groetjes mounia
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, succes met de laatste loodjes. Liefs wolly
Welkom op dit forum en veel kletsplezier gewenst. Geniet ervan en veel succes met de laatste loodjes. Liefs Hummel.