Ook ik ben hier nieuw. Mijn man en ik (we zijn twee maanden terug getrouwd ) zijn ook bezig om onze kinderwens waar te maken (als dat tenminste gaat lukken). Vind het allemaal erg spannend en lastig om geduldig te zijn of er getest kan worden of de ongi weer is begonnen... Het is dan fijn om hier wat rond te kunnen neuzen en ervaringen van anderen te lezen. Hoe doen jullie dat met de cyclusbanner als je (nog) geen regelmatige cyclus hebt? Nemen jullie dan de gemiddelde duur of juist de kortste of langste cyclus? Liefs Em
Hoi Engel, Heb nog helemaal geen ervaring met zwanger worden ( wij moeten dat helaas uitstellen wegens mijn medische gezondheid ) maar ik ben ook 3 maanden geleden getrouwd. Nog gefeliciteerd! Groetjes, Sewgirl
Welkom, nog gefeliciteerd met jullie trouwen en succes met het zwanger raken! En met de banner, ik zou idd ongeveer het gemiddelde nemen!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Nog gefeliciteerd met je huwelijk. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Bedankt voor het welkom! Eerst mocht ik ook niet zwanger worden wegens medische redenen ik heb namelijk een aneurysma die zou kunnen knappen/scheuren onder invloed van de druk en hormonen die bij een zwangerschap komen kijken. Gelukkig is de vaatwand van de aneurysma nu zo verstevigd dat het risico nihil is. Ik ben nu ong. drie maanden met de pil gestopt... Wens iedereen veel geluk bij het zwanger raken en die gene die het al zijn; gefeliciteerd, geniet ervan!
Welkom en veel succes met het zwanger worden! voor je banner zou ik ook idd het gemiddelde van je cyclus nemen.
Welkom hier en veel kletsplezier gewenst. Veel succes met zwanger worden. Hopelijk is het snel raak. Liefs Hummel.