Hallo allemaal

Discussion in 'Even voorstellen' started by Chitje, Aug 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chitje

Chitje Fanatiek lid

Jun 25, 2018
    2,044
    1,146
    113
    Female
    Hallo allemaal,

Eindelijk tijd om mezelf ook even voor te stellen. Na verbouwing en verhuizing waar ik stiekem veel heb meegelezen nu dus tijd (en zin!) om mee te schrijven. Ik ben 38 jaar en aan het proberen om zwanger te worden van mijn eerste kindje. Helaas zonder partner, want die had teveel koudwatervrees. Dat is uiteraard heel kort door de bocht, want het hele verhaal is veel uitgebreider en complexer, dat komt wellicht nog wel ergens langs. Bottom line is dat mijn kinderwens dusdanig sterk is en ik door mijn leeftijd uiteraard niet veel tijd meer te verliezen heb, dat mijn relatie nu over is en ik probeer middels KID een kindje te krijgen. Inmiddels 2 IUI-pogingen in mijn eigen cyclus gehad die niet gelukt zijn helaas en nu in pauze-maand vanwege de zomervakantie. Ik had het 100x liever anders gewild, namelijk met mijn ex-vriend, maar helaas is het anders gelopen. Daar heb ik veel verdriet van. Dat de liefde van mijn leven mij kennelijk niet zo ziet, dat ik "het plaatje" zoals ik dat altijd voor me heb gezien los moet laten, dat ik het alleen moet doen. Alles is zo anders dan ik ooit had gedacht. Alle gesprekken hierover, het feit dat je meteen in de medische molen komt terwijl daar in eerste instantie misschien los van het geen partner hebben geen reden voor is. Dat soort dingen. Hopelijk helpt het hier meeschrijven om me tijdens dit hele traject minder eenzaam te voelen.

Groetjes,
    C

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Welkom!:)

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Welkom!

Wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is. En dat je "plaatje" niet meer klopt.
    Hopelijk mag het snel raak zijn!

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

Dec 15, 2016
    3,423
    1,209
    113
    Welkom!

Vervelend hoe het allemaal gelopen is hopelijk mag je snel zwanger worden!

Hier ook bezig voor een 2e kindje zonder partner :)

Share This Page