Hallo allemaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Babykriebels123, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen,

    Al een tijd lees ik op de achtergrond mee maar vind het nu tijd om mijzelf eens netjes voor te stellen :D
    Ook lijkt het mij fijn om ervaringen te delen met andere vrouwen met al enige ervaring omdat ik die in mijn eigen omgeving niet heb.

    Ik ben 30 jaar en mijn vriend is pas 33 geworden. Wij zijn nu bezig met ronde 4 om zwanger te worden.

    Helaas is het dus tot nu toe nog niet gelukt. Ik heb denk ik 1 vroege miskraam gehad want ik teste heel licht positief waarna de rode duivels :( Ook ben ik er al die tijd TE obsessief mee bezig geweest wat ook niet bevoordelijk werkte op mijn vriend laat staan het stress gehalte en teleurstelling iedere maand die het met zich mee bracht..

    Dus vanaf nu genieten van elkaar en gewoon afwachten, geen testen meer in huis wat al veel rust brengt.

    Het enige wat ik dan wel heb is dat ik mijn eisprong goed voel dus dondersgoed weet wanneer er geklust moet worden maar laat dit dus niet merken aan mijn partner. Wij vrijen zeker om de drie dagen dus altijd een vers voorraadje in huis ;)

    Echter voel ik me nu al een aantal dagen erg vermoeid, beroerd, misselijk en een afkeer tegen koffie en andere bepaalde geuren en krijg ik geen genoeg van cola en chocola (drink normaal alleen maar water en geef geen bal om cola of chocola) Ook heb ik last van maagzuur meestal ‘s avonds en doet mijn onderbuik vreemd , geeft flink gas :roflmao: borrelt en zeurt..

    Ook voel ik me ‘anders’ maar weet heel goed dat mijn lichaam mij heel goed voor de gek kan houden dus durf nergens op te hopen en zal nog 14 dagen geduld moeten hebben voordat ik een test van mijzelf mag halen..

    Hopen dat de kwaaltjes aanhouden :rolleyes:

    Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met het zwanger worden/zijn :thumup:

    Liefs van mij
     
  2. Noxe

    Noxe Fanatiek lid

    30 jun 2018
    1.682
    1.709
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom! Hopelijk is het snel (of nu al ;)) raak!
     
  3. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom! Hopelijk mag het snel lukken.
     
  5. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

  6. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Welkom!! Hopelijk snel een positieve test in je handen
     
  7. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel :)
     
  8. Babykriebels123

    Babykriebels123 Actief lid

    22 sep 2018
    107
    40
    28
    Vrouw
    Hoewel ik nu de afgelopen 2 dagen minder kwaaltjes aanwezig zijn op het hele dag slapen en afkeer tegen voedsel e.d. na.. wel zenuwslopend weer!! En dit wilde ik dus niet :( De knop maar weer om en alles van me afschudden en wachten, wachten.. hopelijk te lang moeten wachten
     

Deel Deze Pagina