Hallo allemaal, Ik ben Jolanda, en ben al enige tijd bezig om zwanger te worden. Na inmiddels 3 jaar van teleurstellingen elke maand weer nam ik toch de stap om naar het ziekenhuis te gaan. Daar kreeg ik een aantal onderzoeken, die uitliepen op niets. Totdat ik een vervangende arts kreeg, omdat mijn eigen arts die dag er niet was. Deze man merkte gelijk iets op, ik heb namelijk toen ik 14 was een geperforeerde blinde darm gehad. Dus hij zette gelijk een kijk operatie in gang. Binnen 3 weken werd ik geopereerd, en kwamen de antwoorden direct naar boven. Mijn eileiders, lever, nieren, darmen, en baarmoeder zaten vol met verklevingen die het gevolg waren van mijn geperforeerde blinde darm. Ze gingen proberen om het te verwijderen in 2 operaties. Aldus werd ik 13 november weer opgenomen, en de operatie was geslaagt, maar 20 november werd ik nog een keer geopereerd om te kijken of het niet terug kwam. Maar het zag er perfect uit. Dus na een lange tijd wachten en onzekerheid is dan nu misschien mijn tijd aangebroken om toch een kleintje te kunnen krijgen.
Jeetje zeg, wat een afwezige arts al niet voor geluk kan brengen. Hulde aan de nieuwe arts en nu maar hopen dat je snel met een ander onderwerp op het forum komt
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dank je wel.. Ik heb even naar je banner gekeken, en ik hoop dat je over een week ook met goed nieuws komt. Groetjes