Ik stel me even kort voor. Ben Denise, 22 jaar en woonachtig in die mooie stad achter de duinen. Den Haag, ja Woon samen met mijn vriend die 6 jaar ouder is. We zijn net 1 maand aan het 'klussen' (stom woord eigenlijk) geweest voor een kindje. De 1e wel te verstaan Nu dus afwachten, rond 30 jan. is de NOD dag. Ik ben een paar maandjes terug gestopt met de pil omdat ik die hormonen niet meer in mijn lijf wilde. Het is zo slecht...en ik dacht wie weet verhoogd het mijn libido wel alsi k stop hihi. Maar het verhoogde wel iets anders namelijk de mammagevoelens! Nou oke, dat weet ik niet zeker, maar ik vind het wel toevallig dat ik net gestopt ben met de pil en ik ineens graag mamma wil worden. Ik lijk nog wat jong zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde leeftijd in NL waarop vrouwen voor het eerst mamma worden. Ik was met alles wel vlot. Ik heb mijn HBO binnen 4 jaar afgerond (ben nu werkzaam in de verstandelijk gehandicaptenzorg) en woon iets langer dan een jaar samen. Mijn vriend is ook lekker aan het werk. Ik voel me happy in mijn leven en een kindje zou er heel goed bij passen. Naast werken ben ik heel graag met muziek bezig. Zit in mijn eigen (meiden) rockbandje en drum daar de sterren van de hemel. Haha nou...ik probeer het! Dat was de actieve kant van de muziek...nu de passieve: een biertje, een zonnetje, een festivalletje, concertje, heerlijk! Welke muziek? Zo snel mogelijk aub, met veeeul gitaren Soms ook wel wat rustiger hoor. Stel ik mag zwanger raken, dan is het 1e wat ik doe een kinderdrumstelletje kopen! Zo! Is dat maar alvast binnen Hoop hier lekker te kunnen rondneuzen en posten. Ciao! Denise
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hai meid, Welkom hier... Lekker jong....me 2 en ik vind het heerlijk! Veel plezier hier...het is onwijs informatief! Ik heb hier al zo veel geleerd! Veel plezier Groetjes Debby