Hallo Iedereen , We zijn sinds januari van dit jaar begonnen om zwanger te worden. Dit is helaas nog niet gelukt , we zijn al bijna gewoon één jaar bezig , nooit gedacht . Het blijft zo spannend iedere maand weer , is het raak of niet . En die teleurstelling als het niet zo is ...pff verschrikkelijk . Nou hopelijk vind ik een beetje steun hier bij jullie meiden.
Als ik het goed begrijp zijn jullie dus nog maar twee maanden bezig? Gemiddeld doen stellen zonder vruchtbaarheidsproblemen er 6 maanden over. Uiteraard begrijp ik dat iedereen het liefst wil dat het in 1x raak is hoor maar (nog) geen reden tot zorgen. Desalniettemin welkom hier
Welkom Inderdaad is je berichtje een beetje dubbel: ben je sinds dit jaar bezig (dus 2025?) dan is het eerlijk gezegd nog niet zo lang, maar herken wel heeelemaal het gevoel van een rollercoaster aan emoties elke maand. Elke maand is er 1 te veel voor je gevoel . Je zegt ook: we zijn al bijna 1 jaar bezig, maar dat is dan niet sinds dit jaar? In ieder geval heel veel succes en geluk gewenst en hopelijk mogen jullie wensen snel uitkomen! Zelf heb ik hier ook wel veel steun gevonden, door herkenbare verhalen te lezen. Zelf nu sinds november 2023 bezig, januari 2024 miskraam (missed abortion) en sindsdien nog bezig. Hopelijk is dit jaar ook ons jaar...! Inmiddels wel een doorverwijzing aan de huisarts gevraagd voor meer onderzoek.