halllo ik ben Priscilla en ben 20jaar. en heb een schat van een vriend. in november na onze verloving heb ik me spiraaltje er uit laten halen omdat ik en me vriend een grote kinder wens hebben. alleen is tot nu toe nog niet gelukt ik heb hier en daar wat tips gekregen maar weet nou nooit of dat fabeltjes zijn of dat ze wel echt werken. daarom heb ik me hier aan gemeld om met andere vrouwen beetje te kletsen en ervaring van andere te horen ik slik al van af november al foliumzuur en extra vitaminen tabletten ik ben nog niet langs de dokter geweest omdat ik bang ben dat ik kritiek krijg dat ik nog zo jong ben Groetjes Priscilla
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
welkom, veel succes met zwanger worden ps naar de dokter is misschien nog wat vroeg vaak zeggen ze toch dat je ongeveer 1 jaar zelf moet proberen hopelijk raak je snel zwanger
Een leeftijdsgenoot welkom en idd, pas als het na een jaartje nog niet lukt ff langs de dokter gaan! Succes met zwanger worden
heb gisteren getest en die was negatief zal ik vandaag weer testen of is er een grote kans dat die ook gewoon negatief is ?